Matematika 22.04.2020

1.Համեմատիր.

 >

 <

 >

2.Աստղանիշի փոխարեն տեղադրիր < և > նշաններից մեկը:

Ընտրիր ճիշտ պատասխանը:

  • >
  • <

3.Դասավորիր կոտորակները աճման կարգով.

 , , ,  ,

4.Ավարտիր  կոտորակների համեմատմանը վերաբերող հետևյալ պնդման ձևակերպումը:

Հավասար  հայտարարով համարիչով  երկու  ավելի մեծ է այն, որի համարիչն ավելի մեծ է, և ավելի  է այն , որի  հայտարարը համարիչը  ավելի փոքր է:

5.Օգտվելով  գծագրում բերված տվյալներից ՝ հաշվիր AB հատվածի երկարությունը.

15+10=25մմ

6.Արտահայտիր մետրերով.

14 կմ 180 դմ=1400+18=1418 մ

150 դմ 2500 սմ=250+15=265

7. Գտիր ամենափոքր երկնիշ թվի և ամենամեծ եռանիշ թվի գումարը:

10+999=1009

Մայրենի 23,04,2020

Ես ծնվել եմ 1889-ի ապրիլի 16-ին, երեկոյան ժամը 8-ին, Ուոլվորթի շրջանում, Իսթլեյն փողոցում: Ես լրագիր եմ վաճառել, խաղալիքներ սոսնձել, աշխատել եմ տպարանում, ապակի փչողի արվեստանոցում, բայց գիտեի, որ դրանք ժամանակավոր են, ի վերջո, դերասան եմ դառնալու:

… Հինգ տարեկան հասակում իմ առաջին ելույթի համար ես պարտական եմ մորս… Նա ինձ մենակ չէր թողնում վարձով բնակարանում և սովորաբար հետը (տանել)  թատրոն: Հիշում եմ, թե ինչպես կանգնած էի բեմի հետևում, երբ հանկարծ մորս ձայնը խզվեց: Հանդիսականներն սկսեցին ծիծաղել, բղավել. ես չէի հասկանում, թե ինչ է կատարվում: Իսկ աղմուկը գնալով մեծանում էր, և մայրիկս ստիպված եղավ բեմից հեռանալ: Նա սաստիկ հուզված էր, վիճում էր տնօրենի հետ: Հանկարծ տնօրենն ասաց, թե կարելի է նրա փոխարեն ինձ թողնել բեմ, և ձեռքիցս բռնած՝ ինձ բեմ տարավ ու (թողնել )այնտեղ մենակ:

Ահա բեմեզրի  լապտերների վառ լույսի տակ նվագախմբի նվագակցությամբ  ես սկսեցի եր□ել այն ժամանակ շատ տարածված փողոցային մի երգ: Չէի հասցրել երգի կեսն էլ երգել, երբ բեմի վրա անձրևի պես սկսեցին տեղալ մանր դրամներ:Ես ընդհատեցի երգը և (հայտարարել), որ նախ կհավաքեմ փողը, ապա կերգեմ: Իմ ռեպլիկն առաջ բերեց քրքիջ: Տնօրենը բեմ եկավ՝ թաշկինակը ձեռքին, և օգնեց ինձ՝դրամները հավաքելու: Ես վախեցա որ նա դրանք իրեն է պահելու: Հանդիսականները նկատեցին իմ երկյուղը, և դահլիճում քրքիջը սաստկացավ: Համոզվելով, որ նա փողը հանձնեց մորս, ես նոր միայն վերադարձա բեմ և ավարտեցի երգը: Երբ մայրս բեմ եկավ ինձ տանելու, նրան դիմավորեցին որոտընդոստ ծափահարություններով: Այդպիսին էր իմ առա□ին, իսկ մորս՝ վերջին ելույթը: «Նոր դռնապանը» ֆիլմում կա մի դրվագ, ուր տնօրենն ինձ դուրս է անում աշխատանքից: Պաղատագին խնդրելով խղճալ ինձ՝ ես սկսեցի ձեռքի շարժումներով ցույց տալ, որ շատ երեխաներ ունեմ՝ մեկը մեկից փոքր: Ես խաղում էի խեղկատակային հուսալքման այդ տեսարանը, իսկ մեր տարեց  դերասանուհին, մի կողմ կանգնած, նայում էր մեզ: Պատահաբար նայեցի նրա կողմը, և, ի զարմանս ինձ, նրա աչքերում արցունք տեսա:

— Ես գիտեմ, որ դա պետք է ծիծաղ առաջ բերի,- ասաց նա,- բայց նայում եմ ձեզ և (արտասվել) ահա: Նա հաստատեց այն, ինչ ես արդեն վաղուց էի զգում. ես օժտված էի ոչ միայն ծիծաղ, այլև արցունքներ առաջ բերելու ունակությամբ:

  • տեքստի  մեջ  փակագծերում դրված բայերը անհրաժեշտ ձևով համապատասխանեցրո՛ւ տեքստին.

արտասվում եմ

հայտարարեցի

թողեց

տանում էր

      Տրված նախադասության մեջ գտի՛ր ենթական և ստորոգյալը.

 Մայրիկս ինձ սովորաբար հետը տանում էր թատրոն:
ենթակա    Մայրիկս  

ստորոգյալ   տանում էր 

  • Տեքստից դու՛րս գրիր ուրիշի ուղղակի խոսք պարունակող մեկ  նախադասությունը:

— Ես գիտեմ, որ դա պետք է ծիծաղ առաջ բերի,- ասաց նա,- բայց նայում եմ ձեզ և արտասվում եմ ահա:

  1. Տեքստում ընդգծված նախադասության մեջ բաց է թողած մեկ կետադրական նշան: Լրացրո՛ւ.

Ես վախեցա ,որ նա դրանք իրեն է պահելու։


11,Ո՞ւմ էր պարտական Չապլինն  իր առաջին ելույթի համար:

մորը


12. Ե՞րբ տնօրենը որոշեց Չապլինին թույլ տալ բեմ  բարձրանալ:

Երբ մոր ձայնը խզվեց

13. Ինչո՞ւ Չապլինը ընդհատեց երգը.

ա/ձայնը խզվեց
բ/վախեցավ, թե տնօրենը հավաքած դրամները պահելու է իրեն
գ/ փողերը հավաքելու նպատակով +
դ/մոռացավ երգի բառերը

  1. Ինչպե՞ս տարեց դերասանուհին ընդունեց Չապլինի «Նոր դռնապանը» ֆիլմում խաղացած դերը.

ա/ նրան բոլորովին դուր չէր եկել

բ/ անվերջ ծիծաղում էր

գ/աչքերում արցունքներ էին հայտնվել +

դ/ ձանձրույթից հորանջում էր

  1. Ո՞րն էր Չարլի Չապլինի հավատը իր դերասանական տաղանդի նկատմամբ:

նա օժտված էր ոչ միայն ծիծաղ, այլև արցունքներ առաջ բերելու ունակությամբ:

Մայրենի 22,04,2020

Ես ծնվել եմ 1889-ի ապրիլի 16-ին, երեկոյան ժամը 8-ին, Ուոլվորթի շրջանում, Իսթլեյն փողոցում: Ես լրագիր մ վաճառել, խաղալիքներ սոսնձել, աշխատել եմ տպարանում, ապակի փչողի արվեստանոցում, բայց գիտեի, որ դրանք ժամանակավոր են, ի վերջո, դերասան եմ դառնալու:

… Հինգ տարեկան հասակում իմ առաջին ելույթի համար ես պարտական եմ մորս… Նա ինձ մենակ չէր թողնում վարձով բնակարանում և սովորաբար հետը (տանել)  թատրոն: Հիշում եմ, թե ինչպես կանգնած էի բեմի հետևում, երբ հանկարծ մորս ձայնը խզվեց: Հանդիսականներն սկսեցին ծիծաղել, բղավել. ես չէի հասկանում, թե ինչ է կատարվում: Իսկ աղմուկը գնալով մեծանում էր, և մայրիկս ստիպված եղավ բեմից հեռանալ: Նա սաստիկ հուզված էր, վիճում էր տնօրենի հետ: Հանկարծ տնօրենն ասաց, թե կարելի է նրա փոխարեն ինձ թողնել բեմ, և ձեռքիցս բռնած՝ ինձ բեմ տարավ ու (թողնել )այնտեղ մենակ:

Ահա բեմեզրի  լապտերների վառ լույսի տակ նվագախմբի նվագակցությամբ  ես սկսեցի եր□ել այն ժամանակ շատ տարածված փողոցային մի երգ: Չէի հասցրել երգի կեսն էլ երգել, երբ բեմի վրա անձրևի պես սկսեցին տեղալ մանր դրամներ:Ես ընդհատեցի երգը և (հայտարարել), որ նախ կհավաքեմ փողը, ապա կերգեմ: Իմ ռեպլիկն առաջ բերեց քրքիջ: Տնօրենը բեմ եկավ՝ թաշկինակը ձեռքին, և օգնեց ինձ՝դրամները հավաքելու: Ես վախեցա որ նա դրանք իրեն է պահելու: Հանդիսականները նկատեցին իմ երկյուղը, և դահլիճում քրքիջը սաստկացավ: Համոզվելով, որ նա փողը հանձնեց մորս, ես նոր միայն վերադարձա բեմ և ավարտեցի երգը: Երբ մայրս բեմ եկավ ինձ տանելու, նրան դիմավորեցին որոտընդոստ ծափահարություններով: Այդպիսին էր իմ առա□ին, իսկ մորս՝ վերջին ելույթը: «Նոր դռնապանը» ֆիլմում կա մի դրվագ, ուր տնօրենն ինձ դուրս է անում աշխատանքից: Պաղատագին խնդրելով խղճալ ինձ՝ ես սկսեցի ձեռքի շարժումներով ցույց տալ, որ շատ երեխաներ ունեմ՝ մեկը մեկից փոքր: Ես խաղում էի խեղկատակային հուսալքման այդ տեսարանը, իսկ մեր տարեց  դերասանուհին, մի կողմ կանգնած, նայում էր մեզ: Պատահաբար նայեցի նրա կողմը, և, ի զարմանս ինձ, նրա աչքերում արցունք տեսա:

— Ես գիտեմ, որ դա պետք է ծիծաղ առաջ բերի,- ասաց նա,- բայց նայում եմ ձեզ և (արտասվել) ահա: Նա հաստատեց այն, ինչ ես արդեն վաղուց էի զգում. ես օժտված էի ոչ միայն ծիծաղ, այլև արցունքներ առաջ բերելու ունակությամբ:

Տեքստի չորս բառերում տառի փոխարեն վանդակ է դրված, դու՛րս գրիր այդ բառերը՝ լրացնելով բաց թողած տառերը:

առաձին․ երգել, վերադարձա, տնօրենի

  • Ի՞նչէ նշանակում պաղատագին բառը.

ա/ ստիպված
բ/բարձրաձայն
գ/ թախանձագին+
դ/ սառնասրտորեն

  • Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները.

ա/ մենակ        միայնակ

բ/  սաստիկ    խիստ

գ/ նոր      -թազա       

դ/ փոքր           փոքրքծավալ

  • Տրվածբառերից որի՞ դիմաց է սխալ նշված նրա տեսակը.

ա/ բնակարան — պարզ
բ/ դռնապան — բարդ
գ/ ունակություն — ածանցավոր
դ/ մայրիկ — ածանցավոր +

  • Տրված բառերից ո՞րն է դրված եզակի թվով.

ա/ լապտերների

բ/ ծափահարությունների

գ / աչքերում

դ/ դերասանուհին  +

  • Տրված բառերից յուրաքանչյուրի դիմաց նշված է, թե ինչ խոսքի մաս է: Ո՞ր տարբերակում է սխալ նշված.

ա/ քրքիջ-ածական+
բ/երգ-գոյական
գ/ելույթ-գոյական
դ/տեսարան-գոյական

English 22.04.2020

Ex.15

Cinderella was very beautiful and the Prince danced only with her.

But she forgot  the words  of thelittle old lady.

Suddenly  the clock began to strick twelve.

When the clock finished to strike twelve ,the coach becamea pumpkin and the horses became mice.

Poor Cinderella went home .

The next day the Prince sent men.

Ex.16

Cinderella liked the dance very  much.

The coach became a pumpkin.

The clock finished to strike twelve.

Cinderella ran down to the coach.

Poor Cinderella went home and began to work

1The next day the Prince sent men to find Cinderella

Cinderella tried the shoe

Ex.17

Cinderella liked the dance very  much.

Suddenly the clock began to strike twelve.

Soon the clock finished to strike twelve.

Poor Cinderella walked  home and started work again.

Cinderella put on the shoe.

The Prince married  her and they  were happy.

Ex.18 Answer the questions

Why did the Prince dance only with Cinderella, Ինչու՞ իշխանը պարեց միայն Մոխրոտի հետ

because she was so beautiful

What did Cinderella do when the clock began to strike twelve?

She ran down to the coach.

When did the coach become a pumpkin?

When the clock finished to strike twelve.

  What did the Prince do?

The Prince ran after Cinderella .

Wher did the Prince find the glass shoe?

He  found one of her glass shoes on the steps.

What did the ugly sisters do when the men brought the shoe?

They tried the shoe.

What  did the Prince do  when he found Cinderella|?

The Prince married  her.

Ex.19 Write the missing letters

strike

forget

princess

Մաթեմատիկա 22․04․2020 թթ

1.Համեմատիր.

 >

 >

 =

 <

2.Նշիր կոտորակների համեմատման մասին ճիշտ պնդումը:

  • Հավասար հայտարարներով երկու կոտորակներից ավելի փոքր է այն կոտորակը, որի համարիչը ավելի մեծ է, և ավելի մեծ է այն կոտորակը, որի համարիչն ավելի փոքր է:
  • Հավասար հայտարարներով երկու կոտորակներից ավելի մեծ է այն կոտորակը, որի համարիչը ավելի մեծ է, և ավելի փոքր է այն կոտորակը, որի համարիչն ավելի փոքր է:
  • Հավասար համարիչներով երկու կոտորակներից ավելի փոքր է այն կոտորակը, որի համարիչն ավելի փոքր է:
  •  

3.Դասավորիր կոտորակները նվազման կարգով.

 ,, ,  ,  ,

1\21,5\21,8\21,11\21,18\21,21\21

4. Ընտրիր այն կոտորակները, որոնք ընկած են  -րդի և -րդի միջև:

5.Օգտվելով  գծագրում բերված տվյալներից ՝ հաշվիր AB հատվածի երկարությունը.

12+18=30

6.Որքա՞նով կմեծանա թիվը, եթե նրան ձախից կցագրենք 5:

78\578

578-78=500

7.Արտահայտիր րոպեներով.

  4 ժ 18 ր=258

13 օր 25 ր=18745

8.Գտիր ամենափոքր երկնիշ թվի և ամենամեծ եռանիշ թվի գումարը:

10+999=1009