Մի օր Սարդուրի-ա օրոք

Իմ մեկ օրը Սարդուրի-ա օրոք

 Մի օր իմ գլխում ծնվեց մի հատ միտք, որ սարգեմ ժամանակի մեքենա, որ կարողանամ գնալ տարիներ հետ, որ իմանամ ինչ է եղել այդ դարերում։Սարգելուց հետո ես միացրեցի այդ մեքենան և ես գնացի մ․տ․ա VIII թթ և իմ տեսքը փոխվեց ես 3-անգամ մեծ էի և շատ ուժեղ թիկնապահը։ Մենք կռվում էին Ասորեստանի դեմ։Դեռ Վանի թագվորությունը կար։ և մենք խաղթեցինք։ և Վանը շատ ուրախ էր և մեր մոտ ավելացավ շատ տարացք։

Իմ շամը միչև մյուս օրը, բայց մնացել էր միքիչ 2-ժամ, որ ժամը անցնի ես հետ եմ գալու իմ տուն։Ես հասցրեցի շատ բաներ անել և իմ մոտ մնաց 50-րոպե ,այդ ժամանակ ես շատ տխրեցի, որովհետև ինձ շատ դուր եկավ VIII դարում, ինձ դուր եկավ իրանց հին զենքերը և այլն։ 47-րոպե անցավ իմ մոտ մանեց 3-րոպե։Ես պետք էի գնայիհայտնվելու տեղը, որ կարողանամ տուն գնալ, ես հասա այդ մնաց 3 վարկյան 3,2,1 ես հայտնվեցի իմ տանը։ Ես պատմեցի իմ հարազատներին և իրանաք շատ էին ուզում գալ իմ հետ, ես ասացի, որ 1-տարի հետո կլինի գնալ այդ տեղ, որովհետև այդ մեքենան մարդկոցով է հավաքում ու շատ երկար, ու շատ մեծ է մեքենան ուրեմն պետք սպասել 365 կամ 364 օր։

Leave a comment