Ճամփորդություն դեպի Արատես

Մենք ամռան վերջին օրերին գնացել էինք Արատես։ Երեք օր անցկացրեցինք այնտեղ։ Առաջին օրը մենք ճանապարհի մեջ էինք ։ Երբ որ մենք տեղ հասանք մեր առարկաները տարանք մի տնակ դասավորեցինք ։ հետո Ընկեր Արշակը ասեց, որ մենք գնում էնք ամենա վերեվի տնակը և մենք շատ ուրախ գնացինք այն տեղ ։ Հետո իջանք բակ։ Բակում ես տեսա ձագ կատու և իրա անունը դրեցի Լայք։ Ձագուկի աչքը վնասված էր։ Երեկոյան մենք վերցրինք տաք վերմակներ,որ խայրուկ վառենք։ Մենք վառեցինք խայրուկը և նսատեցինք դիմացը, որ տաքանանք ։ Մռնք վերցրեցինք մի երկաթե կտոր և վրան դրեցինք լավաշ։ Կրակի վրա այն թխվեց և մենք կերանք մեր պատրաստած հացը ։ Կարծում էինք , որ լավաշը չիպս կդառնա ։ Մյուս օրը Ընկեր Արշակը ասեց, որ մենք գնալու ենք մի գետ ։ Մենք պիտի անցնենք այդ գետը։ մենք սկսեցինք անցնել գետը և իմ ոտերը ցավում էին սառը ջրից , բայց ես շարունակեցի քայլարշավը։ ես առաջ ընկա և անցա առաջինը գետը ։ կիրակի օրը ես վերկացա 6։51 և պատրաստվեցի վերադառնալուն ։ Քիչ ուշ ճանապարհ ընկանք և հասանք քաղաք։ Մենք ուրախացանք և վազեցինք մեր ծնողների մոտ։

նկարները

Image.jpeg

Image.jpeg
Image.jpeg

Image.jpeg

Image.jpeg
Image.jpeg