Ես եմ հորինել

Ինչ կլիներ եթե պաղպաղակներ զբոսնեին այգում

Մի անգամ մի տղա տեսավ պաղպաղակներ, որոնք խոտերի վրա նստած էին։ Նա մոտեցավ նրանց և պաղպաղակները գնացին մի աղջկա մոտ։ Այդ աղջիկը նրանց դնում էր սառնարանում, որ չհալվի։    Տղան աղջկան ասաց․                                                                        —Ոնց են քո մոտ անընդհատ գալիս։                                                                                            Աղջիկը ասաց․                                                                                                                                          —Որովհետև ես նրանց օգնում եմ ապրեմ։

Ականջների գանգատը

Ես մի  անգամ լսեցի ականջների գանգատը և իմացա իրենց բողոքը։

—Էս ինչ վատ եմ լսում- ասաց ականջը։

—Ինձ մի  անգամ  հարցրեցին,  թե ես ո՞վ եմ, իսկ ես էլ լսեցի ի՞նչ է քո անունը։

—Ինձ  պես վատ ոչվոք չի լսում, քանի որ, բոլորը աղմկում են և գոռում են ակնջիս տակ ,եթե  ուզում եք ինձ օգնել ինձ մոտ կամաց խոսացեք։

Արծիվը

Կար մի արծիվ: Արծիվն ուներ շատ ընկերներ: Իր տնկերների հետ շատ լավ էր անցկացնում օրը: Նրանք մրցում էին ,թե ով է արագ թռչում: Նրանք հասնում էին ամպերին և արագ սլանում էին դեպի ժայռերը: Արծիվը միշտ առաջինն էր և այդ պատճառով նրան ընտրեցին երամի գլխավոր:

Leave a comment