1․ Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր․
խնդրագիրք-Խնդիր-ա-գիր-ք
մեծամիտ-Մեծ-ա-միտ
հանրային-Հանր-ային
համակարգիչ-Համ-ա-կարգ-իչ
գնդասեղ-Գունդ-ասեղ
անդադար-ան-դադար
հնարամիտ-Հնարա-միտ
հանրահայտ-հանր-ա-հայտ
դեղձենի-դեղձ-ենի
2․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր յա, իա կամ եա: Բառարանով ստուգի՛ր՝ ճի՞շտ ես գրել:
Միմյանց, քվեարկություն, որդյակ, յասաման, քիմիական, հեքիաթային, ոսկյա, հրեական, դաստիարակություն, սենյակ, կրիա, Անդրեաս, Եղիազարյան, կյանք:
3․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:
Շոշափեց ու տեսավ, որ խեղճ կենդանու ողը կոտրվել է: (ող, ոխ)
ոխ սրտում որ մնա, թույն կդառնա, կքայքայի սիրտը: (ող, ոխ)
Երբ երեկոյան հետ թռան, տեսան, որ իրենց բույնը գրավել է անծանոթ մի թռչուն: (բույն, բուն)
Մի քանի հողի ձեռք ձեռքի էին տվել ու փորձում էին գրկել հինավուրց ծառի վիթխարի բունը : (բույն, բուն)
Մոտակայքում ապրողներն այնքան են վարժվել Վիկտորիա շառաչին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
Տնեցիներն այնքան են վարժվել Վիկտորյա անտեղի լացուկոծին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
Երկինքը կամաց-կամաց ամպեց, և սկսեց անձրևել:
4․ Նախադասությունները կետադրի՛ր․
Հայրը խոժոռվեց ու տղան հասկացավ ,որ պիտի լռի:
Բժիշկը բամբակ է ուզում ,որ վերքը մաքրի:
Իսկական կրակ է, երեխա չէ:
Գետափին մի քար կա ,որի վրա պառկում էր լողանալուց հետո:
Այդ մարդու սիրտը քար է ,երբեք ոչ մեկին չի ներում։
5․ Բաց թողած տեղերում լրացրու Է կամ Ե:
մանէսպան, միջօր է, լայնեկրան, երբևիցէ, այժմեական, ամենաէական, աներկյուղ, առերևույթ, առեջ, բազկերակ, գետեզր, գոմ-, դողերոցք, ելևջ, եղերերգ, երբևէ, ինչևիցէ, մանրէ, հնեաբան, մանրէ, նախօրէ, չէն, չէիր, որևէ, չէինք, ստորերկրյա: