1․ Բառերը բաժանի՛ր բաղադրիչների և գրի՛ր բառերի տեսակները (ըստ կազմության)․
- դժգույն-գունավոր
- խաղաղություն-անկախություն
- հանրային-չկամ
- ամպոտ-միտք
- գետափնյա-հորդառատ
2․ Բաց թողած տեղերում լրացրու գ, կ, ք (անծանոթ բառերը բացատրի՛ր ․ բառարանով)․
Անհոգի, բարք, բարվոքել, բացականչություն, բերանկսիվայր, գլխահաք, գոգնոց, զուկեր. , կարգապահ, հագնել, հեքիաթ, քսուկ, ակցան, երկել, երկարաձիգ, զուքորդել, ընդերք, թագակիր, թաղիք, թանգարան, թանկարժեք, թարքմանիչ, թնջուկ, իգական, ժանիկ, լեքեոն, լկտի, ծագել։
3․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր նախադասության մտքին համապատասխանող բառ՝ ընտրված ուղղագրական բառարանից:
… լինելու համար անհրաժեշտ է մշտապես կոփել մարմինը:
Նրա … վարդագույն վերնաշապիկ էր ու նորաձև փեշ:
Սիրում է ժամերով … տաք ավազին ու նայել ամպի լողացող պատառիկներին:
Հավաքած բոլոր փաստաթղթերն ու գրությունները դասավորեց …ում, դրեց պահարանի մեջ:
…ի նման մտել է պատյանի մեջ ու ոչինչ լսել չի ուզում:
Լավ լողորդի ու փրկարարի քn … մեր քաղաքից արդեն դուրս է եկել:
Վիրավոր գազանի …ն անտառում դեռ երկար լսվեց:
4․ Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Քանդում են հին տները, թա.վում են աղ..սները, խուլ աղմուկով .կնում են գերա..երը: Վիե..ացի մի փ..տավաճառ այ.պիսի իրադար.ությունը երբե. բաց չի թողնում: Նա չն.ին գնով կամ .լ ձրի հավա.ում է կառ..ցի փայտ.. մասերը: Երա.շտական գոր.իքներ պատրաստողները չորացա. փայտը շատ բար.ր են գնահատում: Դրանցից հ..նալի տավիղներ, կի.առներ ու ակորդ.ոններ են սար.վում: