Մայրենի
Հաղթում է նա, ով առաջինն ու անսխալ կատարում է բոլոր առաջադրանքները
1․Գրեք 10 այնպիսի գոյական, որոնք ցույց կտան մասնագիտություն
Նկարիչ,լողորդ,ուսուցիչ,վարորդ,երգիհեծանավորդչ,օդաչու,ոստիկան,ճարտարապետ,հեծանավորդ և ֆիզիկոս։
2․Նշված բառերի կողքին գրեք ինչպիսի՞, թե ինչպե՞ս հարցերին են պատասխանում՝ բարի, արագ, դանդաղ, սահուն, զգույշ, կապույտ, սիրառատ, գունատ, լուսավոր, քաջաբար, հերոս:
Բարի-ինչպիսի
արագ-ինչպիսի
դանդաղ-ինչպես
սահուն-ինչպես
զգույշ-ինչպպես
կապույտ-ինչպիսի
սիրառատ-ինչպիսի
գունատ-ինչպիսի
լուսավոր-ինչպիսի
քաջաբար-ինչպես
հերոս-ինչպիսի
3․Ձեզ հայտնի ո՞ր հեքիաթի հերոսն էր անկախ հանգամանքներից միշտ քեֆ անում: Գրեք նաև հեքիաթի հեղինակին:
Քեֆ անողին, քեֆ չի պակսիլ։
4․ Ո՞վ է պատկերված նկարում, գրեք նրա իսկական անունը:
Եղիշե Սողոմոնյան
5․Տարբերակներից ո՞րն է ճիշտ
Ածականները լրացնում են բայերին։
Ածականները լրացնում են գոյականներին։+
Ածականները ցույց են տալիս, թե ինչ գույնի է առարկան։
6․Հերթով գրեք հեքիաթների անունները՝ կարևորելով նաև վերնագրի ուղղագրությունը
Կիկոսի մահը,Շունը ու կատուն,Պոչատ աղվեսը,Անհաղթ աքլորը
7․Գրեք 7 բառ, որոնցում գրության և արտասանության տարբերություններ կան:
Երուսաղեմ,բարդ,Վարդան,երբ,Ստեփանակերտ,Սստեփանավան,Սուրեն։
8․Ավարտեք նախադասությունն այնպես, որ հասկացվի, թե ով է երիտասարդը: Մոտեցողը մի երիտասարդ էր․․․
Մոտեցող երիտասրդը,ուզում էր գնալ թանգարան։
9․ Ո՞ր հեքիաթի հերոսն էր բախտ որոնում, և ի՞նչ եղավ վերջում նրա հետ:
Անխելք մարդը,նրան կերավ գայլը։