Մաթեմ

1.Հաշվիր արտահայտության արժեքը:
585 x 55=32175‬
625 x 402=251250‬
9189 : 9=1021
7700 : 50=154

2.Հաշվիր արտահայտության արժեքը.
(153 x 126 – 58 x 24) – (8000 — 3547)=19278-1392=13433

3.Կատարիր գործողությունները.
60 կգ – 270 գ 6000-270=59730գ
7 տ -5 ց 7 70ց-5ց=65

4.Երեք պարկերից առաջինում կար 200 ընկույզ: Երբ առաջինից 20 ընկույզ լցրին երկրորդի մեջ, 10-ը՝ երրորդի մեջ, ապա պարկերում ընկույզի քանակները հավասարվեցին: Քանի՞ ընկույզ կար երկրորդ և երրորդ պարկերում միասին:
200-20=180
180-10=170
170+10+20=200:

English

1.There are books in my room.

2.There is a girl in our garden.

3.I have a ball.The ball is green and blue.

4.Armen has a dog.The dog is very big and braun.

5.Anahit has two yellow hats.The hats are on the table.

6.I have three friends.

7.Anna has two computers.The computers are in the room.

8.There is a house in the forest.The house is very old.

9.There is a book in my bookcase.The book is  blue.

10.I see a tree in the forest.The tree is big and green.

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐ Խաչիկ Մանուկյան

ԴԱՌՆԱՄ ԹՌՉՈՒՆ

Ա՛յ, թե մի օր դառնամ թռչուն՝
Երկնքով մեկ թռչե՜մ,
Հետո իջնեմ սաղարթի մեջ՝
Շեփորի պես հնչե՜մ,
Առավոտն իմ երգով բացեմ,
Լույսն ինձ ասի՝ բարև՜,
ամ, կտուցով թուշդ կծեմ,
Հայաստանի՛ արև…

Հեղինակը ուզում է դառնալ թռչուն, որ ուր ուզի թռչի:

ԱՆԲԱՆՇՈՒՆԸ

Մի շուն ունեմ,
Հո շու՜ն չի,
Իսկը պատկեր է արջի,
Բոյը՝ բարձր,
Դունչը՝ մեծ,
Միշտ քնած է բնի մեջ.
Ո՛չ հաչում է,
Ո՛չ՝ վազում,
Լափում է ու
Երազում:

Հեղինակը պահում է մի անբան շուն որը ոչ հաչում է ոչ էլ վազում, և ես նրան նմանացնում եմ արջին:

ԱՄՊՆ ՈՒ ԱՄՊԻԿԸ
Ամպը գտավ
Մի Ամպիկի՝
Զարկվե՜ց,
Որոտա՜ց.
Խեղճ Ամպիկը
Կաթիլ ֊ կաթիլ
Շաղվեց,
Մաղվեց ցած…
— Վա՜յ, Ամպիկ ջան,
Այս ի՞նչ արի,
Մեղա՜ եմ, մեղա՜,-
Ամպը նստեց
Բարձր սարին՝
Մի կուշտ
Լաց եղավ.
Երբ լացի հետ
Իր կսկիծն էլ
Անցել էր, պրծել՝
Մեկ էլ տեսավ՝
Իրենից էլ
Բան չի մնացել։

Հեղինակը ուզում է ասել, որ քեզնից փոքրերին պետք չէ նեղացնել, որ հետո դու էլ չնեղվես:

ՄԵԾԱՑԵԼ ԵՄ

Երբ ասում են փոքրիկ ես դու՝
Բարկանում եմ ամեն անգամ,
Ինչպե՞ս փոքրիկ կոչել մարդու,
Երբ դարձել է հինգ տարեկան:

Նապաստակին եթե ասեն՝
Հասկանալի դա կլինի,
Այսօրվանից խնդրում եմ Ձեզ՝
Ոչ ոք փոքրիկ ինձ չանվանի:

Հեղինակը  գրել է իմ մասին, որովհետև ես չեմ սիրում երբ ինձ ասում են փոքր ես:

ԴԵՊՈՒՏԱՏԸ

Ձորի ափին, թփի տակ՝
Էշը գտավ մի փողկապ,
Շուրջը պարե՜ց, թռվռա՜ց,
Վզից կախեց ու զռռաց:

-էս ինչքա՜ն է ինձ սազում,
Վաղուց էի երազում,
Էլ ի՜նչ փալան, էլ ի՜նչ բան՝
Դեպուտատ եմ իսկական:

Հեղինակը ուզում է ասել, որ միայն փողկապ կապելով դու չես դառնա դեպուտատ: Եթե ու ուզում ես առնալ դեպուտատ, ապա պետք է շատ խելացի լինես: