Առաջադրանքներ

  1. Ո՞րն է սեբաստացիական քո ամենամեծ ձեռքբերումը։ Պատմիր։Քշել հեծանիվ։
  2. Ո՞րն է կրթահամալիրում քո ամենասիրելի վայրը, ինչո՞ւ է այն սիրելի(պատում, կցել նաև լուսանկար)։Լողավազանը այնտեղ հետաքրքիր է։
  3. Ո՞րն է քո դպրոցում ամենասիրելի վայրը, ինչու է այն սիրելի (Հարավային դպրոց՝ 4-5-րդ դասարաններ, Միջին դպրոց՝ 6-րդ դասարան)(պատում և ռադիո)։
  4. Ինչո՞վ է տարբերվում քո դպրոցը մյուս դպրոցներից։Ուրիշ դասարաները քշում են հածանիվ և լուղում են։
  1. Նշիր այն 7 «հրաշալիքները», որոնք կան կրթահամալիրում (ներկայացնում եք Power Point ծրագրով)։
  2. Ո՞ր ուսուցչից ես ամենաշատը ոգեշնչվում, պատմիր նրա մասին(պատում)։
  3. Քանի՞ սեբաստացի կա քո ընտանիքում։ Ո՞ր հատկանիշներով են նրանք սեբաստացի։
  4. Ի՞նչը կուզեիր փոխել կրթահամալիրում, ներկայացրու քո առաջարկները(պատում)։Հարցազրույց անցկացրու ընկերոջդ հետ կրթահամալիրի մասին(ռադիո)։
  5. շիր այն 7 «հրաշալիքները», որոնք կան կրթահամալիրում (ներկայացնում եք Power Point ծրագրով)։

Իմ սիրած հրաշալիքներն են

1․լող-Մենք լողում ենք,որ կարողանաք լողալ։

2.ֆիզկուլտ-Մենք ֆիզկուլտ ենք անում,որ լավ մարզվենք։

3.տողան։Մենք տողան ենք անում,որ լավ կարողանաք պարել և երգել։

4.հեծանիվ-Մենք սովորում ենք քշել,որ լավ կարողանաք քշել հեծանիվ, բայց ես կարող եմ։

ագարակ-Մենք լողից գալիս ենք ագարակ,որ կերակրենք ձիերին և նայենք բոլոր կենդանիներին։

6.ֆոտո-Ես ֆոտո եմ գնում ,որ կարողանամ լավ ֆոտո անել կամ նկարել։

7.երգ-Մենք երգում ենք ,որ լավ երգենք ու պարենք։Ո՞ր ուսուցչից ես ամենաշատը ոգեշնչվում, պատմիր նրա մասին(պատում)։

6. Ո՞ր ուսուցչից ես ամենաշատը ոգեշնչվում, պատմիր նրա մասին(պատում)։

Իմ սիրած դասը Ռուսերեն է։Որովհետև ես լավ Ռուսերեն գիտեմ։ Ընկեր Վիկտորիա իմ վրա ուրախ է,որ ես էդքան ռուսերեն գտեմ։

7.Քանի՞ սեբաստացի կա քո ընտանիքում։ Ո՞ր հատկանիշներով են նրանք սեբաստացի:

Իմ ընտանիքում կա 2-Սեբաստացի ետ Դանիելն է և Սոֆին։

8.Ի՞նչը կուզեիր փոխել կրթահամալիրում, ներկայացրու քո առաջարկները(պատում)։

Որ ենտեղ ամեն ինչ փոխվեր բոլոր դասատուները լինեին սովորողները իսկ մենք դասատուները։

9.Հարցազրույց անցկացրու ընկերոջդ հետ կրթահամալիրի մասին(ռադիո)։