Ուսումնական ձմեռ մայրենի

  • Որտեղ էլ լինես, պատմի՛ր քո գտնվելու վայրի մասին, լուսանկարի՛ր ամանորյա գեղեցիկ տեսարաններ, տեսաֆիլմ պատրաստի՛ր: Կիսվի՛ր  զգացողություններով, ապրումներով:
  • Ես նոր տարուն եղել եմ իմ տատիկի տանը, և մենք այն տեղ պատրաստվում էինք սիրուն զգեստներ էինք հագնում, սեղանն էինք դնում ուտեստներնել, երբ եղավ 12։00 իմ աղբերը և քույրիկը տոնախառի վրա սեռպանծին էին լցնում, մենք ստացանք նվերները ես ստացա լույս վառվող նետ ու աղեղ, իմ աղբերը ստացավ գարի պոտերի լեգո 4-րդ մասում կամ 3-րդ իմ երկը քույրիները ստացան երգող շկատուլկա, և մենք ուրախ էինք մեր նվերներին։
  • Կարող ես ուղիղ միացումներով ներկայացնել Ամանորի գալը:
  • Որևէ հետաքրքիր ուտեստի պատրաստման ընթացք ներկայացրո՛ւ:
  • Տոնածառի, տան զարդարման աշխատանքները նույնպես կարող ես տեսագրել և ներկայացնել:
  • Մի խոսքով, Ամանորի հետ կապված ցանկացած նյութի պատրաստում-ներկայացում խրախուսելի է: Աշխատանքդ անպայման հրապարակի՛ր բլոգումդ, հղումն ուղարկի՛ր իմ էլ. հասցեին:

Leave a comment