Իմ կարդացած հեքիաթը Անհաղթ Աքլորը

Լինում է չի լինում մի աքլոր է լինում։ Նա մի օր գտել էր մի ոսկե փող ։

-Ծուղրուղու-ծուղրուղու, ես ոսկե փող եմ գտել, ծուղրուղու։

Այդ լսում է թագավորը և ասում է մարդկանց ,որ գնան խլեն աքլորից փողը։ Իսկ աքլորը ասում է

-Ծուղրուղու-ծուղրուղու թագավորը խլել է իմ փողը։ Հետո ասեց թագավորը հետ տվեք իրան փողը։ իրանք վերադարցրեցին փողը և աքլորը ասաց։ ծուղրուղու-ծուղրուղու թագավորը վախեցավ ինձանից։

Թագավորը ուժեղ բարկացավ և ասաց մարդակնց բռնեն աքլորին բերեն թագավորի մոտ։ իսկ աքլուրը ասում է ծուղրուղու-ծուղրուղու թագավորը ինձ հյուր է հրավիրել։Աքլորին տարան թագավորի մոտ , ասաց մարդկանց դնեն տաքացնեն իսկ աքլորը ասաց ծուղրուղու-ծուղրուղու

ինձ համար վառարան են պատրաստել։ Մարդիկ սարգեցին հավի բուդ սխալ հավի բուդ թագավորը բացեց կափարիչը և աքլորը մտավ բերանի մեջ և թագավորը կուլ տվեց աքլորին։ Իսկ աքլորը ասաց ծուղրուղու ես թագավորի մեջ եմ։ և աքլորը շատ ծուղրուղու անում և լռեց ։ ԵՒ այդ ժամանակ մարդիկ պատրաստել էին թրերը և ասեցին թագավոր եթե աքլորը էլի ծուղրուղու ասի ձեր բախտը չի բերի, մենք մեր թրերը ձեր փորի մեջ կմցնենք և դուք ու աքլորը կմեռնեք։ Աքլորը ծուղրուղու ասեց և իրանք թրերով սպանեցին թագավորին։ Աքլորը դուրս եկավ և ասաց ծուղրուղու-ծուղրուղու ես լույս եմ տեսնում և իարնք իրա անունը դրեցին Անհաղթ Աքլոր։

Leave a comment