Երեք օրվա ճամբարը

Առաջին օրը

ՈՒրբաթ օրը մենք գնացել էինք Արատես հետո բարձրացանք սար:ԵՎ իջանք սարից Արատես ենտեղ մենք նախաճաշեցինք և մենք մեր համար տանակեր ունեցանք:Արդեն գիշեր է մենք տաք շոր հաքանք և իջանք դուրս կարակ անելու համար և խաղալու ես Դանիելը և Տիգրանը երգիտակ պարում էինք Ալաբալանիցա և ուրիշ երգեր:Հետո մենք գնացինք քնելու:

Երկրորդ օրը

Առավոտը ես արդնացա հագնրվեցի և գնացի լվացվելու:Լվացվեցի եկա տուն իմ պաստան դրեցի տեղ և ատամի խոզանակը և իչա դուրս մարզվելու մարզվեցինք և վազեցինք:Հետո մենք վերադարցանք և նախաճաշեցինք:Ցերեկը մենք խաղում էինք հերոսներ հետո վերչացրեցինք մեր խաղը:Երեկոյանը ցուրտ էր մենք հաքանք մեր ժակետները և իջանք կրակ վառելու և հավի բուդ ուտել և քյաբաբ կերանք գիշերը մենք ելի պարեցինք Ալաբալանիցա և ուրիշ երգեր և գնացինք քնելու:

Երորդ օրը

Առավոտը ես արդնացա հագնրվեցի և գնացի լվացվելու:Լվացվեցի եկա տուն իմ պաստան դրեցի տեղ և ատամի խոզանակը և իչա դուրս մարզվելու մարզվեցինք և վազեցինք:Հետո մենք վերադարցանք և նախաճաշեցինք:Ցերեկը մենք հավաքվեցինք գնայնք Սեևան:Մենք սևանում խաղում էինք քարերով ես մի տափակ քարով քսեցի ջուրը տաս անգամ չլըպ անելով գնաց հետո մենք ք խաճաշեցինք և գնացինք Մայ դպրոց ենտեղ մեր մայրիկ և հայրիկներն էին սպասում,որ վերցնեին բոլոր երեխաներին: